Nyheter

Hej och välkomna till fjärde delen av vår artikelserie 5 sätt att ge kundtjänst 40% mer tid. Få kunder att övergå till självbetjäning Denna vecka fokuserar vi på hur man kan få kunder att gå över till självbetjäning i så stor utsträckning det går. Med dagens tekniska...

Förra veckan gick vi igenom hur företag kan minimera "bruset" till kundtjänst.  Artikelns tredje del och även denna veckas punkt är "Håll redan på vart kunden befinner sig i förhållande till ert företag". Har du missat de 2 första artiklarna rekommenderar vi att du tar en...

Förra veckan påbörjade vi vår nyhetsartikel om hur företag kan identifiera var och hur man kan minska antalet samtal till kundtjänst som hade kunnat skötas via digitala kanaler. Denna vecka kommer vi att fördjupa oss i punkt 2 där vi går närmare in på hur företag...

Vi är övertygade om att vårt kommunikationsverktyg Informera kommer att underlätta er kommunikation med medarbetare, media och allmänheten i samband med olyckor, släckningsarbete och andra händelser. Därför vill vi gärna att ni gör som Gästrike Räddningstjänst och använder Informera under ett år helt kostnadsfritt (värde fr....